سفارش تبلیغ
صبا ویژن

//هرچی تو بخوای//

صفحه خانگی پارسی یار درباره

خرم سلطان واقعی این شکلی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در زیر نقاشی های قدیمی خرم سلطان یا روکسلنا را مشاهده می کنید.البته باز هم واقعیت به تصویر کشیده نشده، زیرا زمان عثمانی حتی چشمهای زنان دربار را کسی نمی دید جز سلطان!

خرم سلطان واقعی این شکلی بود! +عکس

خرم سلطان

 

خرم سلطان واقعی این شکلی بود! +عکس

خرم سلطان

خرم سلطان واقعی این شکلی بود! +عکس

نقاشی خرم سلطان

خرم سلطان واقعی این شکلی بود! +عکس

نقاشی خرم سلطان

خرم سلطان واقعی این شکلی بود! +عکس

نقاشی خرم سلطان

خرم سلطان واقعی این شکلی بود! +عکس

سلطان سلیمان و خرم سلطان

خرم سلطان واقعی این شکلی بود! +عکس

سلطان سلیمان و خرم سلطان

خرم سلطان واقعی این شکلی بود! +عکس

عکس خرم سلطان

خرم سلطان واقعی این شکلی بود! +عکس

عکس خرم سلطان

خرم سلطان واقعی این شکلی بود! +عکس

عکس خرم سلطان

منبع:ابران گراند


انواع جراحی های زیبایی

جراحی پلاستیک را می توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد : جراحی های ترمیمی و جراحی های زیبایی ، جراحی پلاستیک ترمیمی برای بازسازی شکل و عملکرد هریک از قسمت های مختلف بدن که در اثربیماری ، حوادث یا اختلالات مادرزادی از شکل طبیعی خارج شده اند انجام می شود اما جراحی زیبایی معمولا” فقط برای بهتر شدن و زیباتر شدن شکل ظاهری صورت و بدن انجام می شود.

رینو پلاستی ( جراحی زیبایی بینی)
رینو پلاستی یک عمل جراحی زیبایی بسیار رایج است که برای تغییر شکل و فرم بینی انجام می شود. این جراحی به دلایل مختلف از جمله بازسازی و یا ترمیم ، اصلاح نقصهای مادرزادی ، کاهش مشکلات تنفسی و یا صرفا” برای زیبایی انجام می شود. هزینه تقریبی یک عمل جراحی بینی در آمریکا تقریبا” 5 هزار دلار است و و دوره درمان وبهبودی آن تقریبا” بین 2 تا 4 روز است

.

اتوپلاستی ( جراحی زیبایی گوش)
این عمل بیشتر برای نزدیک کردن لاله گوش به سر ، کوچک کردن و اصلاح گوشهای بسیار بزرگ و برجسته به کار می رود اما گاهی نیز برای ترمیم و اصلاح گوشهای آسیب دیده به کار می رود. معمولا” اعمال جراحی زیبایی بر روی کودکان انجام نمی شود این عمل برای کودکان 4 سال به بالا نیز قابل انجام است. هزینه تقریبی این عمل بین 2 هزار تا 5 هزار دلار است و برخی بیمه ها نیز آن را پوشش می دهند.
آبدومینو پلاستی
این عمل معمولا” برای برداشتن چربی ها و پوستهای اضافی که معمولا” در اثرکاهش وزن و یا حاملگی در شکم بوجود می آیند انجام می شود.بعد از انجام این عمل، یک جای برش و یا زخم بسیار بزرگ در زیر شکم باقی می ماند که از بین رفتن و خوب شدن آن حداقل یکسال طول می کشد.هزینه این عمل در آمریکا حدود 3 تا 10 هزار دلار است که قیمت دقیق آن به محل انجام این عمل و دستگاه ها و تکنولوژیهایی که درآن بکار می رود بستگی دارد.
لیپوساکشن
لیپوساکشن رایج ترین جراحی زیبایی در آمریکا است . در این نوع جراحی هیچ برشی در پوست ایجاد نمی شود بلکه با استفاده از سوزنهای توخالی مکنده ، چربی های اضافی بدن خارج می شود. هزینه این جراحی حدود 1500 دلار تا 7500 دلار است و به نوع تکنولوژی استفاده شده و خواسته و نیازهای بیماران بستگی دارد.

 

جراحی های دیگر:

کشیدن پوست صورت ، بالابردن ابروها و جراحی زیبایی پلک از دیگر جراحی های متداول در آمریکا و کشورهای دیگر جهان هستند که برای زیباتر شدن و جوانتر شدن صورت انجام می شوند.

منبع ایران جدید


اگر غلظت خون دارید بخوانید

افزایش تعداد گلبول‌های قرمز خون در واحد حجم را غلظت خون می‌گویند در این حالت هموگلوبین‌ خون بیمار بیشتر از یک فرد عادی است  .

به این معنی که هموگلوبین بالاتر از 18 در مردان و بیشتر از16 در زنان به‌عنوان غلظت خون تشخیص داده می‌شود. بیماری غلظت خون به دو دسته اولیه و ثانویه تقسیم می‌شود که در بیماری غلظت خون اولیه، تولید گلبول‌های قرمز خون توسط سیستم خون ساز بدن به‌صورت خودکار بالاست. در غلظت خون ثانویه، سیستم خون ساز بدن سالم است ولی بیماری‌هایی مانند بیماری‌های مزمن ریوی، کلیوی و قلبی یا تومورها، کاهش اکسیژن رسانی بافتی، بودن در ارتفاعات، سیگار کشیدن و زندگی در هوای آلوده موجب افزایش غلظت خون می‌شوند.افزایش غلظت خون از این جهت خطرناک است که موجب کند شدن حرکت خون در عروق شده و خطر سکته را افزایش می‌دهد 

غلظت خون

برخی از افراد مبتلا به افزایش غلظت خون هیچ گونه علائمی ندارند و در برخی افراد اختلالاتی مانند برافروختگی پوست صورت، قرمزی چشم‌ها، اختلالات هوشیاری، منگی، سردرد، خواب آلودگی و گزگز دست و پا مشاهده می‌شود.

خارش پوست به‌ویژه پس از استحمام، برجسته شدن وریدهای چشم، بزرگی کبد و طحال نیز از علائم شایع این مشکل هستند. درصورت عدم کنترل و درمان غلظت خون، بیماری‌هایی مانند زخم معده، دردهای استخوانی و در مراحل بعد نقرس و سنگ کلیوی بروز می‌کنند. در شرایطی که غلظت خون به‌صورت اولیه باشد، درمان از طریق خون گیری و مصرف برخی داروها است.

در نوع ثانویه می‌بایست علت زمینه‌ای غلظت خون برطرف شود. برخی پزشکان روش حجامت را نیز برای کاهش غلظت خون پیشنهاد می‌نمایند.

در مورد مقایسه حجامت و خون دادن باید گفت که اگرچه حجامت می‌تواند به‌عنوان یک روش درمانی در بعضی بیمارهای خاص مورد استفاده قرار گیرد ولی نمی‌تواند در این مورد، جای خون دادن را بگیرد. زیرا حجم خونی که در حجامت از بدن خارج می‌شود زیاد نیست و ما در این مورد نیاز به خارج کردن مقادیری از خون بدن داریم.

 

 

 

منبع:ایران جدید


.................................

باعرض سلام

چند روزی بود که با مشکلاتم وقتام و بپایان میرسوندم بهمین خاطر نمیتونستم بوبم رسیدگی کنم از دوستانی که در این مدت بهمسرزدن و نظر گذاشتم و من نتونستم جواب بدم عذر خواهی میکنم..................