سفارش تبلیغ
صبا ویژن

//هرچی تو بخوای//

صفحه خانگی پارسی یار درباره

هشت روش طلایی برای کاهش کبودی زیر چشم

تیره گی زیر چشم و یا دور چشم در اکثر موارد با پف نیز همراه است مقاله ذیل از زبان دکتر مائو پزشک چینی است شاید بتوانید تا حدی این مشکل را حل کنید.

گودی زیر چشمها

کبودی زیر چشم ها

حلقه سیاه دور چشم در واقع یک خصوصیت ارثی است و از آنجایی که پوست موجود در این ناحیه، نازکترین پوست در کل بدن است رگهای خونی که از زیر آنها عبور می‌کند سبب به نظر رسیدن رنگ تیره در این قسمت می‌گردد.
علت شایع دیگر آلرژی است که سبب خارش و سوزش در این ناحیه شده وبامالیدن وخارش پوست نازک آن سبب پارگی رگهای ظریف شده و پدیده تیرگی زیر چشم شدید‌تر می‌گردد. از علل دیگر می‌توان از کم خونی یا کمبود آهن و حتی کمبود مواد آنتی اکسیدان ویا ویتامین K نام برد.
در طب چینی علت تیرگی یاحلقه سیاه دور چشم را از ضعف کلیه ها می‌دانند.

در واقع از نظر طب سنتی چین، کلیه ها دچار خستگی و زیادی کار شده اند و قادر به برقراری تعادل لازم بین هورمونها ومواد سمی ‌و رنگی نیست و سبب ایجاد و تشدید رنگدانه ها در زیر چشم و صورت می‌گردد.
هشت پیشنهاد طب سنتی چین برای کاهش مشکل فوق عبارتند از :
1- اول از هر چیز مطمئن شوید که به اندازه کافی خوابیده اید ( حد اقل 7-9 ساعت در شب )
2- همیشه تعادل در غذا خوردن را رعایت کنید، به اندازه کافی بنوشید، وغذاهای سالم سرشار از انواع ویتامینها مانند هویج، سبزیجات، میوه ها و…..وسعی کنید روزانه دو فنجان اسفناج تازه مصرف نمایید همچنین روزی حداقل 10 عدد بادام خام در میان وعده ها صرف نمایید.و از خوردن غذاهای پرنمک خودداری کنید چرا که سبب تجمع آب در بدن شده ومیزان پف زیر چشم را بیشتر می‌کند.
3- از قدیم الایام خوردن گلابی به خصوص گلابی های آسیایی توسط پزشکان چینی برای کمرنگ کردن تیره گی زیر چشمها توصیه می‌گردیده است چراکه سرشار از آنتی اکسیدانها و مس و ویتامین C می‌باشد. لذا به شما نیز توصیه می‌کنیم تا با مصرف این میوه معجزه گر در صاف و روشن کردن پوست خود موثر باشید.
4- شب قبل از خواب دوتا دستمال تمیز نمناک آغشته به آب خنک بر روی چشمان خود بگذارید، صبح که از خواب بیدار میشوید خواهید دید که چقدر پف زیر چشم شما بهتر شده است
5- دراز بکشید ودر کمال آرامش قطعه هایی از خیار را روی ناحیه زیر چشم خود بگذارید همچنین می‌توانید از کیسه های چای سرد شده استفاده کنید چراکه تانن موجود در آن سبب کاهش سیاهی دور چشم می‌گردد.
6- هرروز صبح و شب روغن بادام را به آ رامی ‌به دور چشم بمالید.
7- از کشیدن سیگار خودداری کنید.
8-در آخر می‌توانید ا ز کرمهایی با مارکهای معتبر و استاندارد برای پوشش نواحی تیره کمک بگیرد.


چیزی بگو اما نگو از مرگ یاد و خاطره

دلبرکم چیزی بگو ،به من که از گریه پرم

به من که بی صدای تو، از شب شکست می خورم

دلبرکم چیزی بگو ،به من که گرمه هق هقم

به من که آخرینه ی، آواره های عاشقم

چیزی بگو که آینه ،خسته نشه از بی کسی

غزل بشن گلایه ها، نه هق هق دلواپسی

نزار که از سکوت تو، پر پر بشن ترانه ها

دوباره من بمونم و، خاکستر پروانه ها

چیزی بگو اما نگو ،از مرگ یاد و خاطره

کاووس رفتنت بگو، از لحظه های من بره

چیزی بگو اما نگو ،قصه ی ما بسر رسید

نگو که خورشیدک من، چادر شب بسر کشید

دقیقه ها غزل میگن، وقتی سکوت و میشکنی

قناری ها عاشق می شن، وقتی تو حرف می زنی

دلبرکم چیزی بگو، به من که خاموش توام

به من که هم بستر تو، اما فراموش توام

9138979781

9384876421


SMS

پوشک دانشجویان

این منم، تازه از سر جلسه امتحان بلند شدم،همه چی عادیه هیچ چیز غیر طبیعی نمی بینید… پوشک دانشجویان ایزی لایف مخصوص امتحانات    !!! )

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با هم بخندیم… (جوک درمانی    )

یکی با ماشینش تو برفا گیر می کنه زنجیر نداشته سینه می زنه! سقراط می     گه یونانیها دروغ گو اند . خود سقراط یونانیه پس سقراط دروغ می گه که    یونانیا دروغ گو اند . بنابراین یونانیها راست گو اند پس سقراط راست می گه که یونانیا دروغ می گن حالا شما بگین یونانیا راست گویند یا [...]

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اس ام اس سرکاری

عزت الله انتظامیبزرگ مرد سینمای ایراندیشب در سن 80 سالگیدر اثرسانحه تصادف که در نزدیکی منزل وی اتفاق افتاد از خواب پرید!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بزرگترین موز (سرکاری)

فرق بزرگترین موز دنیا با کوچیکترین موز دنیا چیه؟یه کم فکر کن…نمیخوای جواب بدی؟…باشه عیب نداره از یه میمون دیگه می‌پرسم!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اس ام اس خنده دار

تو مسابقه اسب‌دوانی یک نفر صد هزار دلار روی اسب شماره 28 شرط‏بندی کرد و اتفاقا برنده 500 هزار دلار شد. مسئول برگزاری مسابقه از او پرسید: چطور این همه پول رو روی اسب شماره‌ 28 شرط‏بندی کردی؟ گفت: دیشب خواب دیدم که دائما جلوی چشمم یک عدد 6 و یک عدد 8 می‏آد.

SMS های سرکاری

 می دونی فرق هویج با هواپیما چیه؟…چیه؟ چرا هی میای پایین؟ تنبل خوب یه بار هم خودت فکر کن

فصل چیدن پشم گوسفندان است. زود بخواب فردا اول صف باش

خیلی دوست دارم زود به زود ببینمت اما حیف بلیط باغ وحش گرونه

دیشب خواب دیدم اونم چه خوابیحالا گوش کن تا تعریف کنم خواب [...]

 


ورزش هایی برای صورت

 

ورزش چهره و اندام از نیازهای طبیعی پوست است و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند و این ورزش مانند هر ورزش دیگری باعث سلامت و زیبایی پوست می‌گردد.

قبل از شروع تمرینات ورزشی صورت لازم است پوست صورت و گردن در افرادی که پوست چرب دارند با یک مرطوب کننده و در افرادی که پوست خشک دارند با یک کرم چرب پوشانیده شود.

 

9384876421

صورت خود را با ورزش زیبا نگه دارید

 

نرمشهای صورت را می‌توان در هر زمانی انجام داد ولی بهترین موقع زمانی است که خسته نباشید. سپس در کمال آرامش ، به پشت خوابیده و تمرینات حرکتی زیر را انجام دهید.
1-  در حالیکه به سقف نگاه می‌کنید، چشمها را تا حد ممکن باز کنید و تا 5 شماره بشمارید، این حرکت را ده مرتبه انجام دهید (به خاطر داشته باشید که هر حرکت را تا آن‌جا که امکان دارد محکم و آهسته انجام دهید)
2-    بینی را به حال عطسه (یا گرفتن بینی) در آورید و بازدم را از سوراخهای آن خارج کنید. (5 مرتبه)
3-    دهان را به سمت چپ متمایل کنید و خمیازه بکشید. (5 مرتبه)
4-    دهان را به سمت راست متمایل کنید و خمیازه بکشید. (5 مرتبه)
5-    دهان را باز نگهدارید،‌ بطوریکه عضله لب بالا ثابت و در محل خود بماند و لب پائین را تا حد امکان پائین بیاورید. (5 مرتبه)
6-     لبها را به حالت سوت زدن در آورید و به حالت اول برگردانید.
7-    دهان را طوری باز کنید که به نظر آید می‌خواهید فریاد بزنید و مجدداً به حال اول برگردانید. (10مرتبه)
8-  دهان و گونه‌ها را با هوا  پر کنید و تا 10 شماره بشمارید بعد  هوا را خالی کنید. (10 مرتبه) این تمرین ساده از پیدایش خط لبها پیشگیری می‌کند و اگر خطی بوجود آورده باشد با انجام مرتب این تمرین از بین می‌رود.
9-  هر دو ابرو را تا حد ممکن پائین بیاورید (اخم کنید) بعد ابروها را کاملاً بالا بکشید و بعد از چند لحظه ابروها را به حالت اول برگردانید. (10 مرتبه)
10ـ با حرکات لبها، چانه را کاملاً پایین بدهید و هر بار پس از چند لحظه مکث، چانه را به حالت اول برگردانید. (10مرتبه)
پوست از لایه‌هایی تشکیل شده که توسط بافت همبندی ظریفی بر روی عضلات قرار می‌گیرد. هنگامی که پوست خود را میکشید اخم می کنید و یا بنا بر عادتی، حرکت خاصی را انجام می دهید، این امر بافت همبندی را ضعیف کرده و پوست کش می آید و پوست آسیب می بیند.
حتی شستشو خشک کردن نادرست و خشن پوست هم می تواند برای پوست مضر باشد.
هنگامی که پوست خود را می‌کشید اخم می‌کنید و یا بنابر عادتی، حرکت خاصی را انجام می‌دهید، این امر بافت همبندی را ضعیف کرده و پوست کش می‌آید و پوست آسیب می‌بیند.

 


ترسیم نقاشی با کمک دستگاه GPS

نقاشی بزرگترین پرتره دنیا به کمک   GPS
شاید در نگاه اول تصور کنید این پرتره حاصل تلاش کودکی خردسال برای کشیدن   نخستین نقاشیهای خود است? اما با دانستن داستان پشت آن احتمالآ به تحسین   ایده ی جالب و بکر خالق آن خواهید پرداخت .

 

9384876421

ترسیم نقاشی با کمک دستگاه GPS

 

هفدهم مارس امسال اریک نوردنانکار? طراح و هنرمند سوئدی یک وسیله ی ردیابی  GPS (سامانه موقیت یاب جهانی به کمک 24 ماهواره) را درون چمدانی قرار داد و آنرا به همراه مسیر دقیق از پیش  تعیین شده ی خود به شرکت پست  DHL تحویل داد.55 روز بعد این چمدان به استکهلم بازگشت.سامانه  GPS  به صورت خودکار مسیر سفر این چمدان در دور دنیا را ثبت نمود.
اریک اطلاعات ثبت شده را به کامپیوتر خود وارد کرد و پرتره ای را که در بالا می بینید خلق نمود!به دلایل تکنیکی او مجبور بود این پرتره را تنها با استفاده از یک خط رسم کند.این خط غول آسا با عبور از قاره و 62 کشور دنیا یک مسیر110664 کیلومتری را پیموده تا بدین ترتیب با خلق این پرتره اریک را به شهرت جهانی برساند.
جالب است که نگاه مرد در تصویر به کشور ایران است